Thursday, 22 September 2011

Maher Zain

ni nak cerita sikit nih... anak bujang mama si Ziyad ni punyala addict kat lagu "InsyaAllah" by Maher Zain..
Naik pening kami sekeluarga mendengar lagu tu tiap masa.. asal bgn tido je nak InsyaAllah... sepanjang hari pulak tu..


Memangla bagus katanya sebab bukan dengar lagu yang bukan2.. al-masalahnye, tak bule tukar lagu lain dah.. siap dia dah hafal lirik dan pandai mintak bukak kat youtube.. padahal sebelum ni mama bukak kan guna MP3 je. sambil2 dia dengar, bule la mama  layan  surfing benda2 lain atau buat keja lain. Tapinya, dia kalau tengok kat youtube, mulalah tekan sana sini.. sudahnye, lagu InsyaAllah hilang...lagu2 lain yg keluar.. apalagi, mengamukla dia.. hurm, anak oh anak... layankan jer la...


Apepun, mama suka dengar suara fadly (Padi) nyanyikan lagu ni dalam versi Indonesia... gemersik suara dia..


Jom layan jap....

>

2 Tinta Kamu ...:

Fad said...

Ehem2...rajin update nmpk...hehehe

MamaKaisah said...

haha...malas ler ni...ko tu yg rajin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-