Wednesday 13 June 2007

@2007-06-07 - 01:08:41 am

Bismillahirrahmanirrahim...
Puji2an kehadrat YG MAHA ESA kerana mengizinkan aku terus meniti di alam fana ini...

Untuk pertama kalinya,aku mula menulis ( ops, menaip sebenarnya ) di ruangan ini.. dah lame create blog ni... cumenye tak berkesempatan nk menulis disini...Hari ni tak de kelas pagi... tapi, kul 2 pm nanti ada kelas.. EOP.. erm...macam malas lak nak g kelas...tapi, aku ni buakn jenis budak(??) yg suke ponteng kelas...syukurlah semalam dah lepas presentation... Dapat pulak pujian dr Madam Rosnani.. katenye kitorg bole dapat bonus mark coz nampak team work kitorg berlandaskan idea aku gak (cadanganku untuk berbaju sedondon)... alhamdulillah... ari ni ada 3 group lagi utk presentation..ape pun, aku suke ngan bdk2 EOP section 7..sian kami, dah 4 kali tukar lecturer...Memula, sir Fuad (benti IIU sbb dpt offer yg lg best kat luar), pastu Mdm Nita seminggu jer(sian die: 2 org anaknye kat ICU),pastu Mdm Umairah Diaz(seminggu jgk sbb ada conference)..last skali Mdm Rosnani...aku harap pengalaman2 waktu belajar ni takkan ku lupakan..
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-