Wednesday 13 June 2007

@ 2007-06-08 - 08:35:20 am

antara hari-hari yg ku lalui..kadang-kadang mmg getir dan pahit...alamak terlayan blues plak.Sebenarnye, tensen sbb mid term eop skit sgt.tak sangke dpt had tu jer.harap2 final nanti dapat cover lik...sedey maa.

hari nak hujan..soundtrack dah mula berbunyi..aku masih camni.sian hubby, tiap2 hari g keje jauh..aku disini (gombak) dia di sana (bangi).mujurla keletah inas menghiburkan hati w/pun acapkali amat menjengkelkan kami.itulah, mmg benar anak tu mutiara hati..ala, mcm citer Nabila..siap ade yg kate anak aku mcm Nabila lg..tp Nabila yg kat tv tu not Malaysian k.

Oh ye..Ahad ni ada jemputan dr pihak Taman tpt aku menyewa ni.Anwar Ibrahim nak datang.Tapi kami sekuarge tak pasti lg dpt join ke tak.. sbb next week aku start exam.Aku ni jenis sng bace buku kalo lik kg (kononne la)padahal nak tgk CSI biasenye.. tp kalo diizin Tuhan dapat jmpe Anwar Ibrahim tu pun best gak..nantila kami pertimbangkan lagi..almaklumlah, tpt aku nyewa ni mmg kubu kuat keadilan gombak.. tak silap aku la..
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-