Friday 17 August 2007

Al-kisah


Huhuhu... sedeynye. ntah ape2 aku jawab mid term e-Commerce td. tu la, bace last minutes.. lagipun banyak sangat term. erm, esok kenuri Awe n gathering Sg Bert. seram plak nak pakai baju merah yg aku baru beli.. apelah diorang ni, cari tema warne yg mmg aku paling tak berkenan. Bagila warne ungu ke, hitam putih ke dan sebagainye. Tak pe la, ni first time nak jumpe lik kawan2 lame aku. Sian plak kat abg. Harap2 ade yg kenal abg lagi.

Cadangnye malam ni nak gi Carrefour ngan abg sblm lik Meru. Adelah keperluan skit.. Lame tak shopping. Sem ni busy manjang ngn jadual yg padat dan santak.. Tak boleh nak rehat sangat. Kalo abg sampai umah awal kan best. Sian abg, tiap2 ari kena meredah jammed. Bak kate abg, spend duit minyak lagi banyak dari bayar keta tiap2 bulan. Kilometer tak yah cakap la.. so, cepat2la aku abis study kat sini, tak le abg keje jauh lagi..

Teringat lak FYP. tengah berkira2 nak wat project ape yer? terpikir aritu nak wat multimedia. wat cd title. tapi blm pikir serius sgt. Baru tadi dapat borang photostate dari Diana Aziz untuk 3P. teringin lak nak amik sebab sem 3 aritu terpakse tolak. ingatkan ade multimedia program, yg ade CCNA, COMPTiA, LPIC, MCDST and SCJP jer. nak pilih mane ek.. COMPTiA ngan SCJP tak kot sebab COMPTiA tu technical part, SCJP tu Java.. Dah la aku paling tak gemar programming. dan tak paham2 kalo belajar.. tensen manjang. 3P tu 16 hari jer. start maybe 14/11/2007 sampai 30/11/2007.. program ni senarnye lagi santak sbb mcm sem3. sume kena wat cepat2. nantila pikir lik.

Tadi alongDilla mesej tanye pasal laptop. nak temankan kawan die beli. aku pun bukan reti sangat sebab belum diizin Tuhan utk membelinya walaupun dalam hati macam teringin jer.. ;) terbaru ACER yg Ajib belikan untuk Nana, dan yg Biah beli tu mmg buat aku terbayang2 kalolah dapat aku beli skrg.. ??? mungkin belum sampai masenye lagi.. komputer kat umah pun banyak kali wat hal. Awi gak yang kena repair. Aku bukan reti benda2 teknikal ni. Bilelah aku nak pandai... herm. nak seribu daya, tak nak seribu dalih kan??


>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-