Friday 12 September 2008

BETA testing presentation

Syukur pada Ilahi kerana diri ini diberi kekuatan yang tidak disangka.. alhamdulillah, dah selamat present Beta Testing for my fyp2..mujur jugak dapat mdm Asma yg lemat lembut gitu..

Dan, terima kasih buat sir Dahlan yang banyak membantu dan guide kitorg (fyp2 section 5).. yang selalu mengkritik dan memberi idea yang padu lagi jitu dan amat menarik sekali.

Dan, mlm tadi memang Allah beri peluang tuk aku bertahan tak tidur walau sekelip mata..aku sendiri pun cukup pelik dan macam tak percaya yang aku boleh bertahan untuk ngadap laptop (pinjam suami Liza punya) sepanjang mlm. Pastu tau2 jam hp aku berbunyi menandakan telah tiba masa untuk menyediakan keperluan untuk bersahur.. jam 5 a.m masa terus berlalu dengan pantas, dan akhirnya selesai juga kerja yang aku buat (walaupun tak mencapai expectation)..

Yang paling kesian, Inas dan babanya..diorang terpaksa melayandiri..bukan pe, rasenye masa terlalu cepat berlalu. dan aku kena settlekan jugak FYP ni. Jadinya, malam tadi dan malam-malam sebelumnya dalam minggu ni, Inas dan baba cuma tidur berdua..Arakian aku cuba sedaya upayaku untuk menyudahkan FYP2 itu.

Jam 7.50 a.m, aku sampai kat kedai photostate yang dekat ngan bank Muamalat tu. Just nak binding layout pad tuk presentation. Then, trus lepak kat EduCafe sambil wat slide tuk present. Pastu, Shiykin tel dalam kul 9 a.m, ajak naik kls LR 3.9 (tpt kami present) sebab dia nak balik bilik nak pinjam laptop Shiekin Khalib sebab thumb n laptop dia infected by virus.. (Sian Shiykin).

Mase menunggu ketibaan examiner, mmg tersangat2 berdebar2. Tup2 mdm Asma' sorang yang examine kami sbb DR Fauzan ade urgent meeting. Takpela, senang skit. Then, masa berlalu. Jam 10.15 a.m, presenter pertama iaitu Shiykin dengan penuh keyakinan dan gaya yang mengagumkan terus memulakan bicaranya. Seronok dengar Shiykin present, yerla kalo fluent mmg sedap didengar. Huhuhu.. bila la aku nak fluent cam dak2 nih?

Next, dalam 10.50 a.m, turn aku plak. Belasah je la. Tangan beku dah.. Terketaq2..mujurla sir Dahlan beri kami sokongan dan bantuan (specially layout pad yg tinggi nilainya tu). So, mdm macam berminat betul ngn sketching kitorg. Yer ar, group kami jer yang wat menda tuh. Pastu, giliran Liza+Fiza+Paa+Masna. Sume mmg menarik..TAHNIAH buat semua!!!

So, kepala dah mula ringan sikit..nak enjoy sekejap. Tak leh lama2 sbb byk lagi kena siapkan utk final stage.moga Allah memberi kekuatan dan bantuan buat hambaNya yang lemah dan kerdil ini.

Dan tika ini..aku pun nak menunaikan kewajipan utama dalam seharian iaitu: Solat Zohor !

by that, chow dulu..sambung lain kali..
_mama_
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-