Thursday 2 April 2009

~ DoA ~

Ku hembuskan nafasku
Dan aku titiskan air mataku
Ke jantungku yang sementara itu..
Ya Ilahi,
Himpunkan aku bersama
Mereka yang bertaqwa
Himpunkan aku bersama
Mereka yang mulia..

Maka setelah itu
Sinarilah aku dengan kasihMu
Dengan cintaMu..
Terangilah diriku di bawah Nur hikmahMu
Rahmatilah aku dengan redhaMu..

Setelah itu,
Kau hampirkan aku dengan mereka
Yang selalu mengingatiMu
Tiap detik dan ketika
Tiap hembusan nafas yang ada..

Ya Tuhan,
Biarkan aku sentiasa bertiarap
Memuja cintaMu yang agung
Mengharap rindu yang satu..

Ku hadapkan diriku
Selamanya untukMu..
Ku garapkan kalbuku
Segalanya milikMu..

Aku mohon padaMu Allah
Aku takut padaMu Allah
Aku rindu kasihMu..
Kau ampunilah dosaku
Kau jauhilah diriku
Dari segala mehnah
Dan juga fitnah
Yang bersarang di dada insan..

Moga aku kan tenang
Dengan segala ketentuan
Yang akan Kau berikan
Ku sambut dengan ketabahan..

*********2002************
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-