Friday 18 January 2008

Grafik Photoshop Malaysia

Anda mahu tahu???pernah dengar tentang web ni? GRAFIK PHOTOSHOP MALAYSIA..

Sesuatu yang pastinya mengujakan aku dlm hal2 mengedit2 gambar ni.. best site ni, cumanya masih baru dan still belum banyak artikel serta tutorial untuk dipelajari..tapi, setakat ni aku tgh cuba praktikkan tutorial yg telah disediakan. moga aku berjaya dan belajar dengan bersungguh-sungguh.. selain tu tutorial kat web ni siap dengan video..erm..

Ade pulak promo2 menarik macam CD photoshop mania tu..tp, aku tgh sengkek la pulak..insyaAllah kalo diizin Tuhan..if la ade CD2 baru yg hebat tang photoshop or yang berkaitan ngan design ni, aku nak gak memilikinya..
Anyway, web ni memberikan aku inspirasi dalam kerja2 mengedit serta mengasah bakat aku yang masih tumpul ni.. so, caiyyok2 pada semua...
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-