Wednesday 9 January 2008

Pencarian bermula

Ini bukan ceritera tentang mencari jodoh di TV9.. tapi pencarian tempat untuk aku nak praktikal sem 3 nih.. erm.. setakat ni adalah beberapa company yg aku anto dah. tp, segalanya terserah pada Allah untuk tentukan mana yg baik untuk hambaNya yang hina ini...

Kepalaku sudah mula berputar memikirkan kemaslahatan umum. tapi buakn pikir pasal bekalan minyak yang makin berkuarangan atau apa kes si bekas menteri kesihatan tu.. banyak lagi mende lain yang aku kena pikirkan. contohnye, kalo tak dapat tempat tuk praktikakl. atau kalau dapat, tapi jauh la pulek. atau, kalau dapat, tapi takder elaun (tapi tu lain kire ar). atau, kalo dapat jauh nanti inas caner lak. atau, macam2 lagilah...

Dan kerana nak praktikal ni lah aku terpaksa amik gambar baru ukuran pasport. mahal weyh... tapi kire ok senarnye sebab background dan shoot die cantik.. bolehla. dan yang paling best bile mana aku print dan copy seniri.. barula jimat sket duit tu.

Bercakap tentang jimat berjimat ni, terpikir plak aku macam yg DR Murni cakap semalam mase briefing tuk praktikal. kalo praktikal kena la comsider imej tu sket. so, nampak gaya macam kena kuar duit sket nak beli itu ini dan mana yg patut especially sbb aku mmg tak de kasut sarung sebab sememangnya aku tak berapa berkenan nak pakai kasut sarung. panas jer kaki bile pakai kasut sarung. tapi tulah, kalo time praktikal nanti takkan nak pakai sandal buruk aku yang dah mula koyak nih.. herm, kena ni..kena ni...


Key la..panjang bebenor citer pasal benda ni. baik wat FYP jap. Tamat.
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-