Wednesday, 20 July 2011

Dah jumpe

Salam alaik semua


Tak de cerita menarik untuk dikongsi.. mungkin jugak sebab dah terlalu banyak cerita2 tu, so lama-lama mama simpan je la..


ok, ni nak luahkan rasa bersyukur sangat2.. alhamdulillah wa syukurillah.. dah jumpe pun apa yang mama cari sampai seminggu.. nak tau pe dia... hahaha.. kad kesihatan anak mama si Amna tu.. kalau diikutkan doktor yang kami selalu gi checkup tu, sepatutnya Amna punye appoinment 15 Julai ritu.. dek kerana mencari kad dia tak jumpa2, postponed sampai la ni...


Yang nak jadik cerita ni, habis satu umah digeledah... angkat sume barang, punggah sana sini... tak jumpe gak...tp dah nekad, kalau tak jumpe gak sampai esok, belasah je lah jumpa doktor tanpa kad tu.. alih2, hubby tolong cari... J.U.M.P.A !!!!!! kat mana? kat dalam beg yang mama selalu letak kat tepi almari..terang2 kat situ berabad lama... tu la nak dikata kuasa Tuhan Yang Esa, kalau Allah tak izin nak jumpa memang tak jumpa gak.. ni dah jumpe so, esok memang kena gi klinik la jawabnye.. bersekali ngan abang Ziyad nak injek sebab dah genap 2 tahun @ 6 Julai 2011 ritu...


Ok la.. itu je.. LEGANYERRRR..... selamat beradu !! ***
>

5 Tinta Kamu ...:

Fad said...

pelupa..dah tua kan..hahaha

Fad said...

aku masukkan ko dalam bloglist aku

Fad said...

tag ko dalam contest ni

http://dilamin.blogspot.com/2011/07/contest-loving-couple.html

MamaKaisah said...

hahaha...mmg dah tua...urat pun dah byk putus...

MamaKaisah said...

alamak...seganla nak citer kisah kami...abg kata rahsia...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-