Friday 2 December 2011

Anda Muslim????

Semoga kalian sentiasa tenang di bawah rahmat dan kasih sayang Allah SWT.
Dalam entry khas ni mama nak kongsikan satu benda yang sangat berfaedah buat mereka yang beragama Islam dan mengaku sebagai seorang Muslim.

Ok. Straight to the point.
Moh kita baca iklan kat bawah ni. 
PENTING !!!
Berita baik untuk anda.
Ingin memilik al-Quran Terjemahan Resam Uthmani?
Harga lebih murah berbanding di pasaran.

Harga parasan RM150 (kebiasaan).
Harga saya ialah RM130 sahaja termasuk penghantaran.
... ...ATAU...
Al-Quran Tajwid. Harga pasaran RM75(kebiasaan). Harga saya ; RM70



Ok ye sahabat semua.
Bukan saya yang menjual Al-Quran ni, tetapi sahabat seperjuangan saya sewaktu belajar dahulu.
Saya hanya tolong mempromosikan sahaja.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi
Ustaz Mohd Nazir; 013-2352 052Atau Face Book; Nazir Kadir.

atau layari :
QuranTerjemahan.blogspot

***** Jom baca, fahami dan hayati isi kandungan Al-Quran *****
>

0 Tinta Kamu ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
-:: Tinta Mama with Love ::-